تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی فیلمبرداری ایندیانا جونز به خاطر نوعی ویروس

فیلمبرداری ایندیانا جونز به خاطر یک عفونت شایع ویروسی تعطیل شد.

به گزارش بولتن نیوز، شیوع نورو ویروس فیلمبرداری ایندیانا جونز جدید را به تعطیلی کشاند. بیش از پنجاه نفر از گروه تولید قسمت جدید ایندیانا جونز از استودیو‌های پاین وود، انگلستان به خانه‌های خود رفتند. ویروس معده‌ای نورو ویروس میان اعضای گروه فیلمبرداری پخش شده است.

سه ماه هریسون فورد به دلیل عمل جراحی فیلمبرداری را متوقف کرد. او در دوران تمرین بدلکاری فیلم ایندیانا جونز به شانه خود آسیب رسانده بود.شیوع نوروویروس بر فیلمبرداری مرد مورچه‌ای هم تاثیر گذاشت. این فیلم در باکینگهام شایر در حال فیلمبرداری است.

ویروس کرونا نیز کماکان عامل ترس گروه‌های تولید است.نورو ویروس که گاهی آنفولانزای معده نامیده می‌شود، یک عفونت شایع ویروسی است که به دلیل ویروس آنفلوآنزا ایجاد نمی‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی فیلمبرداری ایندیانا جونز به خاطر نوعی ویروس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..