تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود ۵۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی قم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد،شهردار قم از خرید ۵۲ دستگاه اتوبوس و تحویل آن به سازمان اتوبوسرانی جهت ورود به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم خبر داد.

او به برنامه‌ریزی انجام‌گرفته در جهت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اشاره کرد و افزود: اهتمام در خدمات‌رسانی مناسب و توسعه حمل‌ونقل عمومی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری بوده که همواره تلاش شده گام‌های اثرگذاری برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات این بخش برداشته شود.

شهردار قم افزود: باوجود مشکلات متعددی که در تأمین اتوبوس نو در کشور وجود دارد، دومین مرحله از خرید اتوبوس‌های شهری توسط شهرداری قم در سال‌های اخیر انجام شد.

سقائیان‌نژاد، خرید مرحله نخست را شامل ۱۱۰ دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو ۴ عنوان کرد که در سال گذشته این تعداد وارد ناوگان حمل‌ونقل شده و ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده در سطح کشوری و مجموعه دولت توانستیم در این مرحله ۵۲ دستگاه اتوبوس شهری با استاندارد‌های لازم را خریداری کنیم.

او  در تشریح روند تأمین اعتبار و عقد قرارداد خرید این اتوبوس‌ها گفت: در سال گذشته در سطح ملی پیگیری‌هایی انجام گرفت و توانستیم با اخذ مجوز فروش اوراق مشارکت، بخش عمده‌ای از اعتبار خرید این اتوبوس‌ها را تأمین و در سال جاری با فروش اوراق مشارکت و تأمین مابه‌التفاوت هزینه، مراحل نهایی را انجام و اتوبوس‌ها را تحویل بگیریم.

شهردار ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک و با تسریع در انجام مراحل اداری و تنظیم و عقد قرارداد‌های بهره‌برداری، اتوبوس‌های جدید وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی شهر قم شوند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود ۵۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..