تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستبند قانون بر دستان سارقان طلای کودکان در قم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: والدین یک کودک ۲ ساله با طرح شکایتی  مبنی بر این که کودک شان به همراه برادر ۸ ساله اش در پارکی در منطقه پردیسان مشغول بازی بودند که توسط یک زوج طلای فرزند ۲ ساله به سرقت رفته است، بنابراین بلافاصله موضوع در دستورکار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.


او افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی افراد مذکور توسط مأموران کلانتری ۱۴ شناسایی و دستگیر شدند.


جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهمان به پلیس آگاهی استان منتقل شدند و در تحقیقات کارآگاهان به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.


سردار اسماعیلی تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستبند قانون بر دستان سارقان طلای کودکان در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..