تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت بازگشایی مدارس است/ سه گام برای بازگشایی مدارس در نظرگرفته شده است

ساعت: 09:29 منتشر شده در مورخ: 1400/06/25 شناسه خبر: 1768700

مهدی مودی گفت: بازگشایی مدارس در 3 مهر صورت می گیرد که سه گام برای بازگشایی مدارس در نظر گفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، مهدی مودی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: بازگشایی مدارس در ۳ مهر صورت می گیرد که سه گام برای بازگشایی مدارس در نظر گفته شده است.

 مودی خاطر نشان کرد:  در مرحله اول دانش آموزان  کلاس هایی با ظرفیت پایین تر از ۱۵ نفر و یا مدارسی که زیر ۵۰ نفر دارند که در مجموع ۹۰۰ آموزشگاه استان دارای ۱۵نفر هستند و همچنین متوسطه اول و دوم بخش آموزش مهارتی و فنی حرفه ای و مناطق عشایری که به شبکه شاد دسترسی ندارند حضوری خواهد بود.

 وی گفت: در مرحله دوم مدارسی که تا ۱۵۰ دانش آموز دارند به صورت آموزش ترکیبی مجازی و حضوری و با برنامه ریزی زوج و فرد پس از واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی فرهنگیان آموزش آنها که از ۲۰ مهر ماه شروع خواهد شد.

 مودی گفت: مرحله سوم که شامل مدارس دانش آموزان با ظرفیت بیش از ۱۵۰نفر است اشاره کرد و گفت: این مدارس به صورت محدود و غیر حضوری خواهند بود اما اگر برای دانش آموزی در خصوص آموزش اشکالی ایجاد شد در طول هفته فقط یکبار کلاس رفع اشکال برگزار خواهد شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: سلامت دانش آموزان و همکاران در بازگشایی مدارس در اولویت قرار دارد که تا هفته بعد بسته های بهداشتی به مدارس ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت بازگشایی مدارس است/ سه گام برای بازگشایی مدارس در نظرگرفته شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..