تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس به دنبال کارگزار جدید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارگزار برند باشگاه پرسپولیس پس از اختلافات مالی برای امضای این نامه، موافقت خود با آن را اعلام کرد و نامه اغاله قرارداد را مورد تأیید خود قرار داد.

بنابراین همکاری کارگزاری دو سال گذشته باشگاه پرسپولیس با سرخپوشان به طور رسمی به اتمام رسید تا این باشگاه مشکلی برای جذب اسپانسر و تأمین منابع مالی با کارگزاری جدید نداشته باشد.

سید مجید صدری سرپرست فعلی به همراه سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس مقدمات برگزاری مناقصه برای انتخاب کارگزار جدید برند باشگاه را انجام داده اند تا ظرف یک هفته آینده آن را برگزار کنند.
251256




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس به دنبال کارگزار جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..