تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمل ریلی کالا در بندر امیرآباد افزایش یافت

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محمدعلی اصل سعیدی‌پور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ، ۴۲ هزار و ۵۲ تن انواع کالای اساسی از بندر امیرآباد بوسیله حمل و نقل ریلی به سراسر کشور ارسال شد، اظهار داشت: این میزان جابجایی در همسنجی با مدت مشابه سال قبل بیانگر رشد ۲۵ درصدی این بخش مهم از شقوق حمل و نقل است.

وی انواع کالای اساسی را شامل گندم، روغن خوراکی، جو، گندم و ذرت عنوان کرد که از طریق ۲۵ کیلومتر خطوط ریلی داخلی بندر امیرآباد متصل به خطوط راه آهن سراسری به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

مدیرکل بندرامیرآباد حمل و نقل ریلی را ایمن، اقتصادی‏‌ و سریع عنوان و خاطر نشان کرد: در این مدت ۸۱۶ دستگاه واگن از بندرامیرآباد به بازارهای هدف جابجا شد که در این بخش نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد داشتیم.

سعیدی پور از تدوین برنامه‌های بندرامیرآباد در راستای افزایش حمل ریلی کالا با توجه به اتصال بندر به شبکه سراسری راه آهن و استفاده از ظرفیت بالقوه استان در تولید مرکبات و محصولات کشاورزی و صادرات آن به کشورهای حوزه دریای خزر با بهره‌گیری از اسکله رو ور ریلی در آینده ای نزدیک خبر داد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمل ریلی کالا در بندر امیرآباد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..