تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یزد آمادگی ۲۴ ساعته کردن مراکز واکسیناسیون را در صورت نیاز دارد

زارع کمالی گفت: پیشرفت واکسیناسیون در استان یزد بسیار خوب بوده است و همه تدابیر لازم برای شبانه روزی شدن مراکز در صورت لزوم دیده شده است و این امادگی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد، با اشاره به دستور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اجرای واکسیناسیون بیست و چهارساعته در قالب طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: پیشرفت واکسیناسیون در استان یزد بسیار خوب بوده است و در حال حاضر مانند استان‌های دیگر نیازی به مرکز واکسیناسیون شبانه روزی وجود نیست، اما همه تدابیر لازم برای شبانه روزی شدن مراکز در صورت لزوم دیده شده است و این امادگی وجود دارد.

زارع کمالی افزود: بنا به نیاز استان به ویژه مرکز یزد در خصوص افزایش ساعت کار مراکز تجمیعی برنامه ریزی شده که قرار است در شیفت صبح، مراکز از ۸ تا ساعت ۱۳ به ۸ تا ساعت ۱۴ و شیفت عصر از ۱۷ تا ساعت ۲۱ به ۱۶ تا ساعت ۲۲ تغییر کنند.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: مراکز تجمعی نسبت به جمعیت استان بیشتر کاربرد دارد و تاکنون ۵۶۷ هزار دز واکسن تزریق شده که همین روال پیش بروند زودتر از بسیاری از استان‌های دیگر واکسیناسیون در یزد تمام خواهد شد.

وی عنوان کرد: تلاش شده تا حتی روز‌های جمعه هم مراکز واکسیناسیون در مرکز استان فعال باشند تا روند واکسیناسیون تسریع پیدا کند.

زارع کمالی یزد از لحاظ تعداد مرکز واکسیناسیون هیچ مشکلی ندارد گفت: علیرغم مراکزی که در یزد فعال بودند، یک مرکز هم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد در شهرک صنعتی یزد واقع شد تا جامعه ۲۰ هزار نفری کارگران این شهرک راحت‌تر دسترسی به واکسن داشته باشند.

وی در خصوص واکسیناسیون روستایی ابراز کرد: در حال حاضر افراد بالای ۱۸ سال در روستا‌های استان از طریق خانه‌های بهداشت واکسن را دریافت می‌کنند و با توجه به استقبال خوبی که شده انشالله کار واکیسناسیون روستایی زودتر از برنامه تمام خواهد شد.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به استقبال خوب مردم در یک هفته اخیر گفت: استان یزد در چند روز گذشته رکورد واکسیناسیون را با تزریق ۱۹ هزار دوز در یک روز را شکست و امیدواریم اگر همین روند ادامه داشته باشد بزودی کار واکسیناسیون در استان یزد پایان برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یزد آمادگی ۲۴ ساعته کردن مراکز واکسیناسیون را در صورت نیاز دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..