تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر| صید میگو، خارج از فصل

فصل صید قانونی میگو از اواسط مهرماه تا اواخر آبان ماه در نظر گرفته می‌شود با این وجود در اواخر شهریور ماه شاهد شروع صید و به تبع آن فروش میگو هستیم.

آفتاب‌‌نیوز :

 تنگی معیشت و نبود شغل های متنوع باعث شده تا بسیاری از ساحل نشینان برای امرار معاش به صیادی روی آورند. دلایل مختلفی برای افزایش صید غیرقانونی و خارج از فصل صید وجود دارد که از جمله آن می توان به کاهش درآمد ساحل نشینان، کاهش منابع آبزیان، صید ترال گسترده در سال‌های اخیر و غیره اشاره کرد.

صید میگو هر سال در ۷۰۰ کیلومتر مربع از صیدگاه‌های استان از بندر کوهستک شهرستان سیریک، آغاز می‌شود و در صیدگاه‌های میناب، هرمز و تولای قشم به پایان می‌رسد. هرمزگان با توجه به طول نوار ساحلی، تنوع گونه‌ای و تنوع روش‌های صید، حضور حدود ۴۵۰۰ فروند شناور مجاز و ۳۲ هزار نفر صیاد و همچنین تامین ۴۰ درصد صید آب‌های جنوب، به‌عنوان قطب صید و صیادی در کشور محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر| صید میگو، خارج از فصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..