تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علی مطهری به ادعای مخالفان FATF

علی مطهری گفت: سرعت گرفتن واردات واکسن بهانه‌ای شده است برای کسانی که بگویند پس نیازی به پیوستن به اف‌ ای‌ تی‌ اف نیست و به هزینه کردن ها از جیب مردم ادامه دهند.

آفتاب‌‌نیوز :

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس دهم، در حساب توییتر خود نوشت: «سرعت گرفتن واردات واکسن بهانه‌ای شده است برای کسانی که بگویند پس نیازی به پیوستن به اف‌ ای‌ تی‌ اف نیست و به هزینه کردن ها از جیب مردم ادامه دهند، در حالی که این سرعت گرفتن معلول عوامل متعددی است از جمله آزادشدن بخشی از پول ما در کره‌جنوبی، افزایش تولید جهانی واکسن، تغییر سیاست کلی نظام از تأکید بیش از حد بر واکسن داخلی به واردات واکسن خارجی، و البته تماس تلفنی آقای رئیسی با رئیس جمهور چین و پاسخ مثبت او به درخواست ایشان.»

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علی مطهری به ادعای مخالفان FATF»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..