تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کار نخستین رویداد علمی و فناوری استان آپ کرمان

در آیین پایانی رویداد استارت اپی استان آپ، تعدادی سرمایه گذار با پیش خرید، سرمایه‌گذاری و همکاری برای فعالیت از تعدادی استارتاپ شرکت کننده حمایت کردند.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس پارک علم و فناوری استان کرمان نیز در حاشیه آیین پایانی این رویداد گفت: در این رویداد از بین طرح ها و ایده های رسیده و شرکت کننده ۱۳ ایده موفق به جذب حامی برای تامین مالی شدند.پایان کار نخستین رویداد علمی و فناوری استان آپ کرمان


 سپهوند افزود: این رویدادها استارتاپ ها را به سرمایه گذاران ارتباط می‌دهد و ضمن آنکه روند فعالیت و فروش را نیز تسریع می‌کند.


بگفته وی در این رویداد استارتاپی ، چند ایده با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی و سرمایه گذار حمایت مالی شدند.


 رییس پارک علم و فناوری استان کرمان همچنین  افزود:مقرر شد که تامین مالی ۱۳ شرکت دانش بنیان استان کرمان از محل منابع مالی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور تامین شود که ماحصل اولین رویداد استان آپ  است.


سپهوند خاطر نشان کرد: قرار شد ظرف یک هفته نیازهای مالی شرکت های دانش بنیان استان کرمان را احصا و منابع مالی با توجه به زیست پلن آنان از طریق این صندوق تامین شود که گامی بزرگ برای توسعه مراکز رشد‌ است.


وی ادامه داد :شرکت های دانش بنیان تلاش کنند منابع مالی را برای ساخت نمونه های اولیه برآورد و اعلام کنند که تامین اعتبار شوند در چرخه تولید انبوه قرار گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کار نخستین رویداد علمی و فناوری استان آپ کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..