تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس یک برد تا رکورد تاریخی در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این چهارمین بار در 5 فصل اخیر است که سرخپوشان پایتخت از یک هشتم نهایی گذر کرده و به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیده‌اند و نکته جالب اینکه پرسپولیس هیچگاه در یک چهارم نهایی شکست نخورده و همیشه به نیمه نهایی صعود کرده است.

قرمزها فصل گذشته در این مرحله پاختاکور ازبکستان را با گلهای عیسی آل کثیر شکست دادند و سال 2018 الدحیل را به شکلی دراماتیک و باورنکردنی از پیش رو برداشتند. یک سال قبلتر نیز تیم برانکو ایوانکوویچ باوجود اینکه در بازی رفت 2-0 از الاهلی عربستان عقب افتاد، در نهایت سبزپوشان جده را 5-3 شکست داد و به نیمه نهایی رفت.

نکته جالب اینکه پرسپولیس بیشتر از تمام نمایندگان ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیده و این موضوع درباره تعداد صعود پرسپولیس به نیمه نهایی نیز وجود دارد. پیش از این سپاهان 3 بار، استقلال یک بار و ذوب آهن یک بار به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کردند.

پرسپولیس تاکنون سه بار به مرحله نیمه نهایی رسیده و این در حالی است که مجموع صعودهای دیگر نمایندگان ایران هم به عدد 3 می‌رسد و حالا اگر پرسپولیس موفق به شکست حریف خود شود، از این مجموع نیز گذر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مسی با یک لایک جنجال آفرید

253 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس یک برد تا رکورد تاریخی در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..