تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنده نگهداشتن خون شهیدان مهمترین رسالت است

میامی _ به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده حوزه قدس با مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران میامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عباسعلی صائمی فرمانده حوزه قدس با محسن چین سری مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران میامی در خصوص چگونگی اجرای برنامه‌های این مناسب با محوریت مکتب حاج قاسم و عقاید، ارزش ها ، آرمان‌های دفاع مقدس و حضور قشر فعال جوانان بحث و گفتگو کردند.

صائمی با بیان اینکه رزمندگان با اهداف راهبردی اخلاص در عمل را سرلوحه قرار دادند ، تاکید کرد: امروزه ما وظایفی داریم که با انجام این وظایف باید روح شهدا و امام راحل (ره) را شاد کنیم. از مهمترین رسالت ها زنده نگهداشتن خون و یاد این عزیزان است، که با گذشت از جان و مال و از همه مهم تر آرامش و آسایش جوانی به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

وی در ادامه گفت: جوانان غيرتمند ايران اسلامی در دفاع مقدس چنان حماسه آفريدند كه پشت دشمن از شنيدن نام آنها به لرزه مي افتاد.طبیعی است در هر منطقه جنگی نسل جوان است که می تواند تلاش بیشتری را در جهت پیشبرد پیروزی و موفقیت به کار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنده نگهداشتن خون شهیدان مهمترین رسالت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..