تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی باورنکردنی از عادل فردوسی‌پور در سه شنبه شب ! / مردی چند بعدی !

 عادل فردوسی پور علاوه بر مجری گری در حوزه ورزشی یکی از نمادهای محبوب ورزشی میان مردم است. اطلاعات بالای فوتبالی و تسلط عادل فردوسی پور در اجرا بی همتاست.چند سالی است که عادل فردوسی پور در تلویزیون حضور ندارد. جای خالی عادل فردوسی پور در برنامه های ورزشی به چشم می خورد. عادل فردوسی پورعکس جدیدی را منتشر کرد.
به گزارش رکنا، عادل فردوسی پور هنگام بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان به صورت همزمان بازی تیم ملی فوتسال و تراکتور را هم دنبال می‌کرد.

عادل فردوسی پور

عشق عادل فردوسی پور به گزارشگری

عادل فردوسی‌پور برنامه ۹۰ و البته عشقش به گزارشگری را از یاد نخواهد برد، ولی بعید است او هم به هر قیمتی حاضر باشد در صورت مهیا‌شدن شرایط، در کوتاه‌مدت به تلویزیون برگردد و اتفاقاتی را که در این مسیر برایش رخ داد، به دست فراموشی بسپرد؛ ضمن اینکه یک نکته بزرگ را هم نباید از یاد برد که تمامی ادعا‌های مطرح‌شده درباره بازگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون فقط در حد گمانه‌زنی است و هنوز چیزی به‌طور رسمی مطرح نشده است.

منبع: خبرورزشی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی باورنکردنی از عادل فردوسی‌پور در سه شنبه شب ! / مردی چند بعدی !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..