تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنده شدن دختر جوانمرگ شده در مرودشت

اقدام به موقع تکنسین های اورژانس مرودشت خانم ۲۴ ساله را از مرگ حتمی نجات داد.

 رییس مرکز اورژانس این شهرستان خبر داد: طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس شهرستان مرودشت حاکی از خانم جوانی با کاهش سطح هوشیاری بوده است.

به گزارش رکنا، امیر شعبانی افزود: هنگام رسیدن تکنسین ها محل مأموریت بیمار کاهش سطح هوشیاری بوده و در بین راه دچار ایست قلبی تنفسی شده است که با تلاش و سرعت عمل تکنسین های اورژانس بیمار از مرگ نجات یافته و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال داده شد.

ایست قلبی خانم 24 ساله مرودشتی

او ضمن تاکید بر این موضوع که ایست قلبی تنفسی، اورژانسی است و اگر سریع مورد درمان قرار نگیرد باعث مرگ ناگهانی می‌شود، ادامه داد: فراگرفتن مهارت احیای قلبی ریوی برای تمام افراد جامعه ضروری است و مهمترین عامل در بقای بیماران دچار ایست قلبی-تنفسی شروع احیا در لحظات اولیه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنده شدن دختر جوانمرگ شده در مرودشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..