تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائم خرابی ترمز خودرو

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از al-ain، مراقبت، تعمیر و نگهداری از ترمز‌های خودرو یکی از مهمترین اقداماتی است که مالک خودرو باید انجام دهد. نگهداری منظم ترمز‌ها از خرابی‌های غیرمنتظره جلوگیری می‌کند. در ادامه ۴ شاخص ارائه خواهد شد که از طریق آن‌ها صاحب خودرو متوجه می‌شود زمان تعمیر و نگهداری ترمز رسیده است. اگر به این نکات توجه و در زمان مناسب برای حل کردن آن ها اقدام کنید  دیگر خبری از هزینه های اضافی برای تعویض یا خودروی جدید نخواهید داشت و اتومبیل شما سال های زیادی را بدون هیچ گونه مشکل کار خواهد کرد.

ترمز خودرو

علامت‌های خرابی‌ ترمز ماشین

اولین نشانه بررسی عملکرد ترمز و زمان لازم برای توقف کامل خودرو پس از فشار دادن آن است و هرچه زمان بیشتری طول بکشد، این بدان معناست که سیستم ترمز ماشین به تعمیر و نگهداری نیاز دارد. دومین شاخص این است که صدا‌های غیر متعارف هنگام فشار دادن منتشر می‌شوند و معمولاً هنگامی رخ می‌دهد که صاحب اتومبیل برای مدت طولانی از چک کردن و نگهداری منظم آن در زمان‌های مناسب غفلت کرده است. به این نکته نیز باید توجه کرد که اگر پدال یا لنت ترمز آسیب دیده است بلافاصله باید برای تعمیر به کارشناس مراجعه شود.

اشکال در سیستم ترمز اتومبیل

تصادف رانندگی اهمیت سیستم ترمز خودکار را در خودرو‌ها آشکار می‌کند. آخرین و خطرناک‌ترین نشانه خرابی سیستم ترمز خودرو این است که هنگام فشار دادن ترمز‌ها ماشین به چپ یا راست می‌رود و این بدان معناست که یکی از ترمز‌های مخصوص هر یک از لاستیک‌ها آسیب دیده است. برای جلوگیری از هرگونه تصادف یا خطرات احتمالی دیگر باید در مدت زمان معلوم تمام سیستم خودرو به ویژه ترمز‌ها چک شوند تا اگر ایرادی هست قبل از بروز مشکلات جدی رفع شوند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائم خرابی ترمز خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..