تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۳۳ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه توسط ستاد اجرایی در همدان

همدان-امام جمعه همدان گفت: در طول ۶ دوره گذشته بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در سطح استان همدان کمک‌های مومنانه توسط ستاد اجرایی بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع ۳۳ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه توسط ستاد اجرایی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله حبیب الله شعبانی در ششمین مرحله کمک‌های مومنانه ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در استان همدان اظهار داشت: در طول ۶ دوره گذشته بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در سطح استان همدان کمک‌های مومنانه توسط ستاد اجرایی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله، یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و لوازم تحریر در بین نیازمندان توزیع خواهد شد، گفت: از آنجا که در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم و حداقل مبلغ برای تهیه یک بسته لوازم تحریر در وضعیت موجود نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود، بنابراین در این مرحله از رزمایش در کنار ۵ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی، ۵ هزار و ۳۰۰ بسته لوازم تحریر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

امام جمعه همدان افزود: امیدواریم نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد و نتوانیم فردی را مشاهده کنیم که نیاز به این بسته‌ها داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در مدت چندین ماه گذشته، مردم ایران ظرفیت خوبی از خود در عرصه نوع دوستی نشان دادند، مطرح کرد: هم به لحاظ ملیت و هم به لحاظ تعالیم اهل بیت(ع) و دین اسلام در کشور ما نوع دوستی خوبی وجود دارد که مانند آن را نمی‌توان در جای دیگر مثال زد.

شعبانی افزود: هیچ ایرانی مسلمان و انسان آزاده‌ای را نمی‌توان نام برد که یک خانواده درگیر مشکلات اقتصادی را مشاهده کند و او نسبت به این مسئله بی‌توجه باشد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در مناطق مختلف کشور، یادآور شد: پس از آنکه مشکلی در هر استانی به وجود می‌آید، شاهد سیل اقدامات و نوع دوستی‌ها از سراسر کشور برای کمک‌رسانی و خدمت به مردم آن منطقه هستیم و این گویای حس انسان دوستی در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه اجرای رزمایش کمک مومنانه، به این دلیل است که اگر خانواده‌ای درگیر مشکل اقتصادی است، بداند که او تنها نیست، گفت: دین اسلام اجازه بی‌تفاوتی نسبت به یکدیگر را نمی‌دهد و لذا دعوت به مواسات و کمک به برادران و خواهران درگیر مشکل می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۳۳ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه توسط ستاد اجرایی در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..