تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین سکانداران جدید صنعت و تجارت کشور با تصمیم فاطمی‌امین

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز شورای معاونان این وزارتخانه در احکام جداگانه‌ای چهار سکاندار جدید صنعت و تجارت کشور را تعیین کرد.

تعیین سکانداران جدید صنعت و تجارت کشور با تصمیم فاطمی‌امینبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما آقای سید رضا فاطمی امین در این احکام آقای سید مهدی نیازی را به عنوان «معاون طرح و برنامه»، آقای علیرضا پیمان پاک را به عنوان «معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران»، آقای علی نبوی را به عنوان «دستیار ویژه و رئیس ستاد راهبری شرکت‌ها و موسسات غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صنعت، معدن و تجارت»، آقای صدیف بیگ‌زاده را به عنوان «سرپرست معاونت بازرگانی داخلی» و آقای یونس سلمانی را به عنوان «مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری» معرفی کرد.

سید مهدی نیازی از مدیران با سابقه وزارت صنعت، معدن و تجارت است که پیش از این در مناصب مختلف مدیریتی حوزه برنامه‌ریزی، صنعت و تجارت خارجی فعالیت داشته است؛ معاون دفتر ماشین سازی و نیرو محرکه، مدیرکل دفتر آمار و فرآوری داده‌ها، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات، دستیار ارشد معاونت امور صنایع و دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از سوابق معاون طرح و برنامه وزارت صمت است.

علیرضا پیمان‌پاک نیز سابقه مشاور بین‌الملل و بازرگانی سازمان اقتصادی رضوی، مدیرعامل شرکت مدیریت زنجیره تأمین رضوی، دبیر هیئت عامل راهبر تجارت آستان قدس و مدیریت نفت و گاز مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری در دولت دهم و نماینده سازمان اقتصادی رضوی در حوزه تامین کالا‌های اساسی را در کارنامه خود دارد.

همچنین علی نبوی در کنار سوابقی همچون مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، دبیر کمیته اعتباری و سرمایه‌گذاری این صندوق، مدیر سرمایه‌گذاری داخلی و سرپرست فناوری اطلاعات صندوق توسعه ملی، در دولت دهم مدیر برنامه انرژی «ستاد تحول صنایع و معادن» و دبیر کارگروه مالی وزارت صمت بوده است.

پیش از این آقایان سعید زرندی، معاون طرح و برنامه، حمید زادبوم، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی و احمد تشکینی مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین سکانداران جدید صنعت و تجارت کشور با تصمیم فاطمی‌امین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..