تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قمی ها از این مرد وحشت داشتند / سایه پلید کیست؟! + فیلم گفتگو با متهم

سرهنگ " مرادحسین جعفریان " اظهار داشت: باتوجه به وقوع سرقت های متعدد توپی درب منازل در سطح استان ،موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 25 قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود:ماموران این کلانتری به صورت نامحسوس شروع به گشت زنی کرده و در نهایت متهم را با یک دستگاه موتور سیکلت در حال سرقت توپی درب یک منزل با انبر قفلی، مشاهده و در یک اقدام سریع و غافلگیر کننده،وی را دستگیر کردند.

اعتراف سارق حرفه ای منازل قم با بیش از 100 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: در بازرسی از داخل خورجین موتورسیکلت وی 31 عدد توپی درب منزل کشف شد.

وی تصریح کرد : متهم فردی 28ساله،بیکار و معتاد به موادمخدر است و برای تامین هزینه های مواد مخدر، به سرقت روی آورده و بیش از 100فقره سرقت انجام داده و اموال مسروقه را به یک مالخر ضایعاتی فروخته است.

سرهنگ جعفریان تصریح کرد:با تلاش ماموران ،مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد و هر 2 متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی ارسال شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قمی ها از این مرد وحشت داشتند / سایه پلید کیست؟! + فیلم گفتگو با متهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..