تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مسلحانه به مدیرعامل پتروشیمی مارون در اهواز

به گزارش رکنا، امیرقاسمی رئیس حراست پتروشیمی مارون در بندرماهشهر اظهار کرد: ساعاتی پیش مدیر عامل پتروشیمی مارون در منزل خود در شهر اهواز توسط فردی مسلح و ناشناس  مورد سوء قصد قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به مجید محمدی وارد نشده و سوءقصد نا‌موفق بوده است و در حال حاضر شرایط جسمی وی در بیمارستان مساعد و پایدار گزارش شده است.

رئیس حراست پتروشیمی مارون خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی در حال تحقیق و بررسی این موضوع بوده و بزودی مسببان این حادثه شناسایی خواهند شد./فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مسلحانه به مدیرعامل پتروشیمی مارون در اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..