تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از پروژکتور تا دستبند سلامت؛ نگاهی به محصولات دیگری که در رویداد شیائومی معرفی شدند

رویداد شیائومی نیز با معرفی گوشی‌های هوشمندی مانند سری شیائومی ۱۱ تی و ۱۱ لایت 5G NE، ردمی ۱۰ و نیز تبلت پد ۵ به‌پایان رسید. با‌این‌حال، سران این شرکت در کنفرانس اختصاصی‌شان محصولات دیگری را نیز رونمایی کردند. ازاین‌رو، در مطلب حاضر قصد داریم به‌صورت خلاصه دستاوردهای جدید شیائومی را بررسی کنیم. با زومیت همراه شوید.

می اسمارت بند ۶ NFC شیائومی

چند ماه پیش، شیائومی دستبند سلامت می اسمارت بند ۶ را برای عرضه در بازار چین رونمایی کرد. سپس، مدل جهانی آن را نیز معرفی کرد تا علاقه‌مندان به محصولات این شرکت بتوانند از تازه‌ترین دستاوردشان در حوزه‌ی سلامت استفاده کنند. باوجوداین‌، دستبند سلامت نسل‌ششمی شیائومی از تراشه‌ی NFC برخوردار نبود.

اصولا شیائومی دستبند سلامتی مجهز به چیپ NFC را تنها در چین عرضه می‌کند؛ اما به‌نظر می‌رسد زمان آن فرارسیده بود تا این شرکت تغییراتی در سیاست‌هایش خود ایجاد کند. طبق گزارش GSMArena، شیائومی در رویداد امشب، مدلی از دستبند می اسمارت بند ۶ را برای بازار جهانی معرفی کرد که از چیپ NFC برخوردار خواهد بود.

می اسمارت بند 6 NFC شیائومی

می اسمارت بند ۶ NFC با همکاری شرکت مسترکارت به بازار جهانی عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند تنها با استفاده از دستبند سلامتشان تراکنش مالی و پرداخت صورت‌حساب را انجام دهند. علاوه‌بر‌آن، از این محصول شیائومی می‌توان در کشورهایی که سیستم حمل‌و‌نقل عمومی آن‌ها از تراشه‌های NFC پشتیبانی می‌کنند، برای پرداخت هزینه‌ی استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، مانند مترو استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های نسخه‌ی مجهز به چیپ NFC می اسمارت بند ۶ داشتن میکروفون است. درواقع، کاربر می‌تواند با استفاده از میکروفون با دستیار هوشمند الکسا صحبت کند. به‌غیر از این‌ها، نسخه‌ی جدید می اسمارت بند ۶ با مدل پایه تفاوت چندانی ندارد. انتظار می‌رود نسخه‌ی مجهز به چیپ NFC دستبند سلامت شیائومی با قیمت ۵۵ یورو روانه‌ی بازار شود. ناگفته نماند نسخه‌ی پایه‌ی این گجت ۴۵ یورو قیمت دارد.

دستگاه شبکه‌ی توری AX3000 شیائومی

برخی از خانه‌ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که نمی‌توان با استفاده از تنها یک روتر کل محیط خانه را پوشش داد. در چنین مواقعی، کاربر باید از کابل‌های اترنت استفاده کند یا به‌سراغ دستگاه‌های شبکه‌ی توری برود. شیائومی نیز در کنفرانس امشب، دستگاه توری AX3000 را معرفی کرد تا راه‌حلی ارزان‌قیمت برای کاربران ارائه دهد.

دستگاه توری AX3000 شیائومی

دستگاه توری AX3000 شیائومی می‌تواند خانه‌ای با مساحت ۳۷۰ متر را پوشش دهد و حداکثر ۲۵۴ دستگاه را به اینترنت متصل کند. محصول جدید شیائومی از Wi-Fi 6 یا 802.11ax پشتیبانی می‌کند و از 2x2 MIMO برای پوشش سریع دستگاه‌های متصل به خود برخوردار است. چنین مشخصاتی باعث می‌شود کاربر کمترین میزان تأخیر در اتصال دستگاه‌ها به یکدیگر را تجربه کند. شیائومی قصد دارد دستگاه توری AX3000 را با قیمت ۱۵۰ یورو روانه‌ی بازار کند.

می اسمارت پروژکتور ۲ شیائومی

آخرین دستاورد شیائومی که در کنفرانس امشب رونمایی شد، می اسمارت پروژکتور ۲ نام دارد. محصول جدید شیائومی از مدل پیشینش ارزان‌تر خواهد بود و به‌جای ۱،۰۰۰ یورو با قیمت ۶۰۰ یورویی روانه‌ی بازار خواهد شد. می اسمارت پروژکتور ۲ می‌تواند خروجی با رزولوشن ۱،۹۲۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل را در تصویری به ابعاد ۶۰ اینچ روی دیواری به فاصله‌ی ۱/۶ متر یا ۱۲۰ اینچ از فاصله‌ی ۳/۲ متری به‌نمایش بگذارد.

مقاله‌های مرتبط:

در پشت می اسمارت پروژکتور ۲، کاربر به درگاه HDMI برای اتصال آن به دستگاه‌های دیگر دسترسی دارد. محصول جدید شیائومی از جک ۳/۵ میلی‌متری برای اتصال بلندگو برخوردار است و از Dolby Audio نیز پشتیبانی می‌کند. 

می اسمارت پروژکتور ۲ شیائومی

پروژکتور جدید شیائومی مبتنی‌بر اندروید تی‌وی است که به کاربر اجازه می‌دهد به سرویس‌های مختلف استریم محتوا دسترسی داشته باشد. افزون‌براین، امکان پخش محتوا به‌صورت DLNA یا بی‌سیم نیز وجود دارد تا کاربر بتواند از می اسمارت پروژکتور ۲ در زمینه‌های مختلف استفاده کند. نکته دیگر اینکه کاربر می‌تواند از درگاه USB 2.0 نیز محتوای ذخیره‌شده در حافظه‌های فلش را پخش کند. 

آنچه باعث جذابیت کار با می اسمارت پروژکتور ۲ می‌شود استفاده از دستیار هوشمند گوگل اسیستنت است. درواقع، کاربر می‌تواند بدون نیاز به کنترل از راه دور و با استفاده از فرمان صوتی، کنترل پروژکتور را به‌دست بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از پروژکتور تا دستبند سلامت؛ نگاهی به محصولات دیگری که در رویداد شیائومی معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..