تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌حل دو استقلالی برای سربازی نرفتن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیاوش‌یزدانی و حسین‌مرادمند که همچنان دانشجو هستند با استقلال قراردادند و برای آنکه قراردادهایشان در سازمان لیگ ثبت شود و بتوانند کارت بازی دریافت کنند نیازمند معافیت تحصیلی جدید هستند.

البته این دوبازیکن آبی‌پوشان پایتخت مشکل خاصی برای دریافت معافیت تحصیلی جدید نخواهند داشت و با توجه به اینکه دوران دانشجویی را سپری می‌کنند، این موضوع برایشان حل خواهد شد.

با دریافت برگه معافیت تحصیلی جدید نیز باشگاه استقلال برای دریافت کارت بازی آنها در لیگ برتر اقدام خواهد کرد و مشکل شان حل خواهد شد. بر این اساس این دو ستاره مشکلی برای همراهی استقلال در لیگ بیست و یکم نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: رکورد عجیب نفت‌مسجدسلیمان با جدایی پورموسوی!

253 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌حل دو استقلالی برای سربازی نرفتن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..