تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت مشکلات مردم روستا‌های محروم بوشهر را حل کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نبود برق و آب کافی و برخی دیگر از نیاز‌های زندگی در روستا‌های محروم استان بوشهر زیبنده نیست و دولت و دیگر نهاد‌های حمایتی باید با تمام قوا این کاستی‌ها را رفع کنند.

دولت مشکلات مردم روستا‌های محروم بوشهر را حل کندبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ آیت‌الله صفایی بوشهری امروز به همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان سفری به منطقه بوشکان از توابع شهرستان دشتستان داشت.

در این سفر ۳ مدرسه تک کلاسه با حمایت بنیاد برکت به بهره برداری رسید و توزیع نوشت افزار و بسته‌های معیشتی با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با مردم روستا‌های بخش بوشکان گفت: خدمت به محرومان به ویژه روستا‌ها و عشایر یک وظیفه است، زیرا این مردم در اوج خدمتگزاری به نظام هستند  و اکنون وظیفه دولت و نهاد‌های حمایتی است که به آن‌ها کمک کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: در برخی روستا‌های شهر بوشکان برق و آب کافی و حتی یک پارک بازی هم وجود ندارد که زیبنده نیست و همه به ویژه این دولت که دولتی مردمی و انقلابی است باید تمامی کاستی‌ها و نیاز‌های مردم در روستا‌ها و مناطق محروم را مرتفع کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: مشکلات مردم مناطق محروم بوشهر در ۶ ماه دوم سال حل شود و تا افق ۱۴۰۴ در این استان منطقه محرومی نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان سپس دیداری نیز با نخلداران روستای شلدان داشت و مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی کرد.

وی پس از این دیدار بیان کرد: بیش‌ترین دغدغه این مردم کمبود آب برای کشاورزی، آب شرب، خرید تضمینی خرما و نبود صنایع تبدیلی است که باید این امور بررسی و حل شود تا محصولی با کیفیت عرضه شود.

مدیر کل ستاد اجرایی  فرمان امام (ره) استان بوشهر نیز گفت: امروز سه مدرسه عشایری تک کلاسه با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان با حمایت بنیاد برکت و کمک خیران و گروه‌های جهادی در روستا‌های محروم بوشکان به بهره‌برداری رسید.

سید محمد حسن تقی زاده افزود: همچنین توزیع ۵ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان و توزیع ۵ هزار و ۳۴۰ بسته نوشت افزار به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این مناطق محروم آغاز شد.

وی عنوان کرد: در ۱۰ شب آخر ماه صفر هم بناست ۱۰ هزار پرس غذا در منطقه بوشکان بین نیازمندان توزیع شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت مشکلات مردم روستا‌های محروم بوشهر را حل کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..