تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات تسهیلات ۱۵۰ تا ۴۵۰ میلیون تومانی به تالارداران

­اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای، شرایط و وثایق تعیین شده برای تسهیلات ۱۵۰ تا ۴۵۰ میلیون تومانی تالارداران آسیب دیده از کرونا و نحوه ثبت نام آن را اعلام کرد.

به گزارش قدس آنلاین، ستاد ملی مقابله با کرونا به پیشنهاد اتاق اصناف ایران و به موجب خسارت سنگین تالارداران طی ۱۹ ماهه شیوع کرونا و تعطیلی‌های مکرر این صنف، تسهیلات ویژه‌ای به تالارها و باغ-تالارها اختصاص داد که بر اساس متراژ آن‌ها تعیین و تایید خواهد شد.

 

بر اساس هماهنگی به عمل آمده توسط اتاق اصناف ایران، مهلت ارسال فهرست تالارهای متقاضی دریافت تسهیلات از سوی اتاق اصناف شهرستان و ثبت آن در سایت ایرانیان اصناف تا پایان مهر ۱۴۰۰ تمدید شده است؛ لذا لازم است تالارداران هرچه سریعتر و پیش از این تاریخ درخواست خود را به اتحادیه مربوط برسانند.

 

در ادامه ضروری است تالارداران با بازرسان اتحادیه همکاری لازم را داشته تا میزان تسهیلاتی که به ایشان بر اساس متراژ تعلق می‌گیرد، تعیین و ثبت شود.

 

مبلغ تسهیلات استحقاقی دارندگان تالارهای پذیرایی به شرح ذیل است:

 

    گروه یک: سقف مبلغ تسهیلات۱۵۰ میلیون تومانی برای مساحت تا ۲۰۰ متر مربع (فضای سالن) / مساحت برای تا ۴۰۰ متر مربع (باغ تالار)

 

    گروه دو: سقف مبلغ ۳۰۰ میلیون تومانی برای مساحت ۲۰۰ تا ۵۰۰ متر مربع (فضای سالن) / مساحت برای بازه ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ متر مربع (باغ تالار)

 

    گروه سه: سقف مبلغ ۴۵۰ میلیون تومانی برای مساحت ۵۰۰ متر مربع و بیشتر (فضای سالن) / مساحت بازه ۱۰۰۰ متر مربع و بیشتر (باغ تالار)

 

در خصوص فضای سالن و یا باغ تالار صرفاً یکی از این دو ملاک محاسبه قرار می‌گیرد.

 

لازم به یادآوری است به جهت شرایط خاص تالار داران، مراحل ثبت و ارسال تقاضا از طریق اتحادیه و متعاقبا اتاق اصناف شهرستان و نهایتا بارگذاری فایل اطلاعات متقاضیان (صرفا تالارها و باغ تالارها) در سامانه ایرانیان اصناف مطابق بخشنامه ابلاغی به شماره ۷/۰۹/۷۰۹۵ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ا تاق اصناف ایران خواهد بود.

 

تسهیلات این دستورالعمل طی عقد مرابحه عام به صورت یک مرحله‌ای با نرخ ۱۲ درصد و اقساط ۲۰ ماهه پرداخت می‌شود. مدت سه ماه نیز برای بازپرداخت قسط اول این تسهیلات پس از اخذ آن، تنفس محاسبه و اعمال خواهد شد که مجموعاً دوره اقساط۲۷ ماه خواهد بود.

 

وثایق این تسهیلات بدین شرح است:

 

    تا ۱۶۰ میلیون ریال: سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک

 

    ۱۶۰ تا ۴۸۰ میلیون ریال: سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک به همراه یک ضامن (واحد اقتصادی دیگر یا کارمند)

 

    ۴۸۰ تا ۱۶۰۰ میلیون ریال: سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک به همراه ۲ ضامن (واحد اقتصادی دیگر یا کارمند)

 

    ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیون ریال: سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک به همراه ۳ ضامن (واحد اقتصادی دیگر یا کارمند)

 

    از ۲۰۰۰ میلیون ریال بالاتر: ارائه تضمین صادره از سوی صندوق‌های ضمانت و یا بنا به تشخیص بانک ارائه وثایق متعارف

 

    سقف مبلغ سفته برای تمامی این میزان تسهیلات ۱.۵ برابر اصل و سود تسهیلات (سفته الکترونیکی یا فیزیکی) است

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات تسهیلات ۱۵۰ تا ۴۵۰ میلیون تومانی به تالارداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..