تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بیش از هزار فقره تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، شهریار رحیمی مدیر صندوق کارآفرینی کردستان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری صندوق کارآفرینی استان اظهار داشت: با وجود مسائل و مشکلات ناشی از بیماری کرونا و تعطیلی تعدادی از کسب وکارها، با تلاش همه همکاران در استان یک هزار و سه فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف توسط این صندوق پرداخت شده است.

او مبلغ تسهیلات پرداخت شده را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بررسی طرح‌های اشتغالزایی و تسریع و تسهیل در روند تشکیل این پرونده‌ها بر اساس اولویت مدنظر قرار داده می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی کردستان بر تلاش بیشتر برای جذب منابع مردمی با توجه به ظرفیت‌های موجود در هر شهرستان تاکید کرد و افزود: پایان تمرکززدایی و فسادزدایی از دیگر برنامه‌های مهم کاری در این صندوق است.

رحیمی با اشاره به اینکه با زمانبندی و برنامه‌ریزی مناسب نسبت به افزایش بهره‌وری در فعالیت‌ها اقدام می‌شود، گفت: تکریم ارباب رجوع از دیگر اولویت‌های کاری ما است و باید به شیوه‌ای مناسب راهنمایی و ارائه توضیحات لازم به متقاضی در خصوص روند ارائه تسهیلات و فرآیند راه‌اندازی کسب و کار داده شود.

کارشناسان ستاد هم در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد واحد مربوطه و بیان نکات و موارد لازم در حوزه‌های تسهیلات، وصول و نظارت، مالی، حقوقی، تجهیز منابع و دستگاه POS، روابط عمومی و فناوری در خصوص پیشبرد اهداف صندوق و چگونگی تسهیل و تسریع به مشتریان پرداختند.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بیش از هزار فقره تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..