تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسترسی به کلیه سرویس‌های جذاب اپل با خرید اشتراک اپل ‌وان از accountplus.ir

 معرفی سرویس Apple One

اپل ‌وان سرویسی شگفت‌انگیز تحت عنوان یک باندل از سرویس‌های اشتراکی‌ کمپانی اپل بوده که از محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران برخوردار است. با تهیه اشتراک اپل وان می‌توانید به حداکثر ۶ سرویس فوق‌العاده در یک پکیج دسترسی داشته باشید. در‌حال‌حاضر، در اکانت پلاس پلن فمیلی و پریمیر این سرویس با قیمت استثنایی قابل سفارش است. تفاوت پلن Family و Premier به تعداد اشتراک های موجود در پکیج و حجم اشتراکی آیکلود بستگی دارد.

اپل وان فمیلی: هزینه فعال‌سازی این سرویس ۱۹٫۹۵ دلار برای هر ماه است؛ اما شما می‌توانید این اشتراک را با قیمتی باورنکردنی که در‌ادامه مطلب از آن مطلع می شوید، از اکانت پلاس تهیه کنید. با خرید اشتراک Apple One Family، سرویس‌های زیر را دریافت خواهید کرد.

اکانت اپل موزیک اکانت اپل تی‌وی پلاس اکانت اپل آرکید 200GBفضای اشتراکی آیکلود

اپل وان پریمیر: هزینه فعال‌سازی این سرویس ۲۹٫۹۵ دلار برای هر ماه است؛ ولی قیمت این سرویس نیز در وب‌سایت اکانت پلاس شما را شگفت‌زده خواهد کرد. با خرید اشتراک Apple One Premier، سرویس‌های زیر را دریافت خواهید نمود.

اکانت اپل موزیک اکانت اپل تی‌وی پلاس اکانت اپل آرکید اکانت اپل نیوز پلاس اکانت اپل فیتنس پلاس 2TBفضای اشتراکی آیکلود

اکانت پلاس اولین فروشگاه ارائه دهنده اشتراک اپل وان در ایران با تضمین ارزان‌ترین قیمت است. در‌ادامه، به معرفی سرویس‌های اشتراکی اپل خواهیم پرداخت.

اکانت پلاس

اشتراک اپل موزیک به شما این امکان را می‌دهد که به‌جای خرید آهنگ‌های اورجینال به‌صورت تکی، به سرویس موسیقی حق اشتراکی اپل با آرشیوی بیش از ۷۵ میلیون آهنگ اورجینال دسترسی داشته باشید و آهنگ‌ها را دانلود کنید یا آفلاین از گوش‌دادن به آن‌ها لذت ببرید. از قابلیت‌های ویژه Apple Music می‌توان به رادیو آنلاین، پلی‌لیست‌های متنوع، پخش موزیک‌ویدئو، نمایش متن موزیک و... اشاره کرد. اپل موزیک علاوه‌بر آرشیو کامل موزیک‌های بین‌المللی، آرشیو کاملی از موسیقی‌های ایرانی که با آن خاطره دارید، با بهترین کیفیت دراختیار شما قرار می‌دهد.

اشتراک اپل تی‌وی پلاس یکی از بهترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پخش آنلاین فیلم و سریال است که محتوای انحصاری کمپانی اپل را شامل می‌شود. اکثر فیلم و سریال‌های موجود در Apple TV+ از کیفیت  4K و صدای Dolby Atmos برخوردار است. ضمنا می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه خود را دانلود و بعدا آن‌ها را به‌صورت آفلاین تماشا کنید.

اشتراک اپل آرکید سرویس انحصاری گیمینگ دستگاه‌های اپل بوده که تا‌به‌امروز بیش از ۱۸۰ بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده بدون هیچ‌گونه تبلیغات و خرید درون‌برنامه‌ای را دراختیار مشترکان خود قرار می‌دهد. Apple Arcade این امکان را می‌دهد تا ادامه بازی را از آیفون روی سایر دستگاه‌های اپلی خود یا برعکس را تجربه کنید.

اشتراک اپل‌نیوز پلاس آرشیو کاملی از روزنامه‌ها و صدها مجله محبوب و برجسته‌ی روز دنیا در دسته‌بندی‌های مختلف را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. طبق گفته اپل، اگر بخواهید به تمامی این مجلات دسترسی داشته باشید، سالانه حدود ۸،۰۰۰ دلار باید بپردازید.

اشتراک اپل فیتنس پلاس تجربه‌ای جدید و متفاوت از ورزش‌کردن در هر مکان و زمانی را با کمترین تجهیزات دراختیار کاربران قرار می‌دهد. برنامه‌های ورزشی طراحی‌شده در اپل فیتنس پلاس به‌گونه‌ای است که تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته را پوشش می‌دهد. برنامه‌های ورزشی Apple Fitness+ به‌صورت هفته‌ای در حال به‌روز‌شدن است.

فضای ذخیره‌سازی آیکلود این امکان را می‌دهد که از اطلاعات دستگاه‌های اپلی خود کاملا Backup تهیه یا بخشی از اطلاعات مانند عکس و فیلم، یادداشت‌ها، مخاطبان، پیام‌ها، پسوردها، پوشه‌ها و... را در فضای امن اپل ذخیره کنید. با داشتن فضای iCloud، دیگر نگران پرشدن دستگاه‌های اپلی خود نباشید.

قیمت اشتراک‌ها در اکانت پلاس

تمامی اشتراک‌های موجود در اکانت پلاس کاملا قانونی و مورد‌تأیید اپل است. ضمنا دلیل ارزان‌بودن اشتراک‌ها به‌ازای قیمت دلاری آن‌ها استفاده از روش فمیلی شیرینگ و تقسیم هزینه بین اعضای فمیلی است.

اشتراک‌ها در قالب ظرفیت‌های ۳، ۶، ۹ و ۱۲ ماه در سایت قابل سفارش است. کاربران محترم زومیت می‌توانند تا آخر ماه با کد تخفیفی که در انتهای مطلب قرار دارد، از تخفیف ویژه اولین خرید بهره‌مند شوند.

نام اشتراک زمان اشتراک قیمت اصلی اشتراک قیمت اشتراک در اکانت پلاس Apple Music ۳ ماهه ۲۹ دلار ۱۴۹ هزار تومان Apple One Family ۳ ماهه ۵۹ دلار ۲۹۹ هزار تومان Apple one Premier ۳ ماهه ۸۹ دلار ۳۹۹ هزار تومان

وب‌سایت اکانت پلاس : www.accountplus.ir

کد تخفیف کاربران زومیت: zoomit0623




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسترسی به کلیه سرویس‌های جذاب اپل با خرید اشتراک اپل ‌وان از accountplus.ir»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..