تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان شرکت در همایش کرونا، دانشجویان و سلامت روانی، اجتماعی و معنوی

«همایش کرونا، دانشجویان و سلامت روانی، اجتماعی و معنوی»، در تاریخ‌های 21 و 22 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، «همایش کرونا، دانشجویان و سلامت روانی، اجتماعی و معنوی»، توسط دانشکده رفاه تهران با همکاری دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ، مرکز مشاوره دانشگاه تهران، انجمن‌های علمی روانشناسی و مشاوره ایران و نیز همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در تاریخ‌های 21 و 22 مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

کرونا و دانشجویان، کرونا و بهزیستی روانشناختی، کرونا و سرمایه‌های روانشناختی، کرونا و سلامت معنوی، کرونا و سبک زندگی، کرونا و اختلالات روانی، کرونا و سوگ ابراز نشده، کرونا و آموزش مجازی، کرونا، سرمایه و اعتماد اجتماعی، کرونا و رسانه، کرونا و مسئولیت‌های مدنی و... از جمله محورهای این همایش است.

اساتید و دانشجویان می‌توانند چکیده مبسوط مقالات خود را تا تاریخ 2 مهر ماه به دبیرخانه همایش ارسال نمایند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیش‌تر به منظور شرکت در این همایش، به سایت HYPERLINK "http://corona.refah.ac.ir/" http://corona.refah.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان شرکت در همایش کرونا، دانشجویان و سلامت روانی، اجتماعی و معنوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..