تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکه: بارسلونا جزو مدعیان قهرمانی نیست

مدافع آبی اناری پوشان از شکست برابر بایرن ناراحت است و اعتراف کرد که این تیم شانس قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان را ندارد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مارکا، بارسلونا فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را ناامید کننده آغاز کرد و در نوکمپ با سه گل برابر بایرن شکست خورد.

پیکه بعد از بازی گفت: این یک نتیجه بد بود. ما خودمان را گول نمی زنیم و باید اعتراف کرد که از شانس های قهرمانی نیستیم. تا قبل از گل نخست بایرن بازی پایاپای بود. گل دوم حریف کار ما را تمام کرد و بعد از آن ناامید کننده بودیم.

او ادامه داد: باید دید که در ادامه فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ما چند بازیکن غائب داریم. با بازگشت عثمان دمبله و آنسو فاتی شرایط بهتر خواهد شد. درست است که ما از شانس های قهرمانی نیستیم اما ممکن است که قهرمان شویم. در بسیاری از رقابت ها شانس قهرمانی نبوده ایم اما در نهایت قهرمان شده ایم و به همین خاطر باید تلاش کرد. به هر حال ما بارسلونا هستیم و ناامید نمی شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکه: بارسلونا جزو مدعیان قهرمانی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..