تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌گیری از شبکه ناظران بسیج برای کنترل فاصله‌گذاری اجتماعی

ساعت: 15:51 منتشر شده در مورخ: 1400/06/24 شناسه خبر: 1768563

احمدی گفت: با استفاده از شبکه ناظر بسیجی نسبت به نظارت بر اماکن تجمعی و نانوایی‌ها اقدام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما، یعقوب احمدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات انجام شده از سوی سپاه و بسیجیان این شهرستان در قالب طرح شهید سلیمانی برای مهار ویروس کرونا اظهار کرد: در راستای ابلاغ فرمان مقام معظم رهبری و سلسله مراتبط فرماندهی مبنی بر تشدید طرح شهید سلیمانی ابتدا در شهرستان قرارگاه دفاع زیستی با حضور فرماندار و دستگاه اجرایی شکل گرفت.

فرمانده سپاه گمیشان  ادامه داد: به دنبال راه اندازی قرارگاه دفاع زیستی در شهرستان با محوریت فرمانده پایگاه، امامان جماعت مساجد، شورا و دهیاران، مدیران مدارس و کلانتری محل این قرارگاه به صورت محله محور تشکیل شد.

احمدی تاکید کرد:سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی به دنبال کمک به کادر درمان و خدمات به مردم برای کاهش آلام و آسیب های کرونایی بود و در این راستا پنج کارگروه در قالب طرح شهید سلیمانی راه اندازی کرد.

وی افزود: در اپیدمی کرونا با فضاسازی و تبلیغات محیطی تلاش کردیم که آگاهی مردم را نسبت به کرونا و مخاطرات آن بالا ببریم و با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و استفاده از بلندگوهای ثابت و سیار نکات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و دوری از دورهمی ها و حضور مردم در مراکز واکسیناسیون گوشزد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به پیک پنجم کرونا و از آنجایی که در این شهرستان بیمارستانی وجود ندارد مرکز جامع سلامت را برای درمان بیماران کرونایی به صورت سرپایی تجهیز کردیم و به دلیل کاهش شیب شیوع کرونا از این مرکز استفاده نشد.

احمدی متذکر شد: با استفاده از شبکه ناظران بسیجی در محلات و مکان های که امکان تجمع مردم وجود داشت و همچنین نانوایی ها نظارت انجام شد ودر انتظامات مراکز تجمعی واکسن نیز از ظرفیت بسیجیان استفاده کردیم.

وی افزود: همچنین در قالب طرح شهید سلیمانی رزمایش کمک های مومنانه و تهیه بسته معیشتی،غذای گرم،  ماسک و راه اندازی ایستگاه امر به معروف  در دستور کار قرار گرفت و همچنان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌گیری از شبکه ناظران بسیج برای کنترل فاصله‌گذاری اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..