تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتمام پروژه ۲۰ساله طی۳سال نشان از وحدت در شهر است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان:

نهاوند-مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان گفت: اتمام پروژه ۲۰ ساله طی ۳ سال نشان از وحدت در آن شهر است.

اتمام پروژه ۲۰ساله طی۳سال نشان از وحدت در شهر استبه گزارش خبرگزاری بسیج، مجید درویشی در آیین تکریم و معارفه شهردار نهاوند با بیان اینکه قدرشناس‌ترین مردم کشور از نظر من در طول ۳۰ سال خدمتم مردم نهاوند هستند، ضمن قدردانی از زحمات مهندس حسین‌پور، اظهار داشت: پروژه‌های بام نهاوند، چهارباغ، میدان مرکزی و ... پروژه‌هایی نیستند که فراموش شوند و پروژه‌های شهرداری جزء ماندگارترین‌ها هستند و هرگز از حافظه ما و مردم و تاریخ این شهر فراموش نخواهند شد.

وی تصریح کرد: پیشینه و تاریخ نهاوند می‌طلبد که پروژه‌های خاص و ماندگار برای آن اجرا شود و اولویت و مطالبه اصلی آن آسفالت و جدول‌گذاری نیست و باید به دنبال پروژه‌های بزرگ‌تر بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان با اشاره به اینکه وحدت و همدلی در شهرستان نهاوند و در بخش‌های مختلف این شهرستان دیده می‌شود، گفت: وقتی پروژه  ۲۰ساله در۳ سال اجرا و به اتمام می‌رسد به طور قطع نشان از وحدت در آن شهر است.

وی گفت: برای درآمد پایدار نباید به عوارض‌های دریافتی از مردم کفایت کرد و باید به اجرای کارهای بزرگ و سرمایه‌گذاری و... پرداخت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتمام پروژه ۲۰ساله طی۳سال نشان از وحدت در شهر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..