تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای پاداش به گزارش دهندگان فعالیت مراکز غیرمجاز رمزارز

به کسانی که وجود مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز را به حراست شرکت‌های برق اطلاع دهند ، پاداش اعطا می شود .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور گفت: با توجه به افزایش تعرفه قیمت برق مصرفی مراکز مجاز استخراج رمز ارز، در صورت کشف مراکز غیر مجاز،  خاطیان به ازای مدت استفاده و میزان مصرف اسمی تجهیزات با قیمت برق صادراتی و حتی ۵۰درصد بیشتر، جریمه نقدی محکوم می‌شوند.  
اهدای پاداش به گزارش دهندگان فعالیت مراکز غیرمجاز رمز ارز
کیومرث زمانی افزود: مراکز مجاز استخراج رمز ارز در کشور که از اول خرداد امسال از شبکه سراسری جدا شده بودند از ابتدای مهرماه دوباره به شبکه متصل می‌شوند و میزان برق مصرفی آن‌ها هم قیمت برق صادراتی به ارزش هرکیلووات ساعت  ۱۶۵۰تومان محسابه خواهد شد.  

وی گفت: با توجه به شرایط اعلام شده، کسانی که فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز را به حراست شرکت‌های برق گزارش دهند و این گزارش منجر به کشف، جمع آوری و مصادره تجهیزات مرکز غیرمجاز شود، تا سقف ۲۰ میلیون تومان  پاداش از محل جریمه دریافت شده از خاطیان به شخص گزارش دهنده اعطا می‌شود.  

زمانی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۸۷۰۰ دستگاه ماینر در خوزستان کشف و ضبط شده است افزود: قیمت فروش برق به مراکز مجاز رمز ارز حدود ۸۰ برابر از تعرفه خانگی گران‌تر است.  

بیشتر بخوانید: کشف ۲۵ دستگاه ماینر قاچاق در اهواز

وی گفت: قیمت برق خانگی در خوزستان در ۹ماه اول هر سال تا ۱۰۰۰کیلووات ساعت در ماه، ۲۰۰۰کیلووات ساعت در یک دوره در حدود ۲۰ تومان، مصرف برق تا ۲۰۰۰کیلووات ساعت در ماه معادل۴۰۰۰کیلووات ساعت در دوره به قیمت ۲۲تومان و مصرف تا ۳۰۰۰کیلووات ساعت درماه معادل ۶۰۰۰کیلووات ساعت در هر دوره به قیمت حدود ۲۴ تومان به مردم خوزستان و مناطق گرمسیری فروخته می‌شود.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای پاداش به گزارش دهندگان فعالیت مراکز غیرمجاز رمزارز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..