تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات بین المللی پرورش اندام در ایلام برگزار می شود

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران گفت: به منظور توسعه این رشته، استان ایلام میزبان مسابقات ملی و بین المللی بدنسازی و پرورش اندام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالمهدی نصیر زاده امروز در نشست مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش استان ایلام میزبان مسابقات بین المللی پرورش انداماندام استان ایلام اظهار داشت: ورزشکاران این استان از نظر ژنتیکی پتانسیل‌های بالایی برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام دارند و در صورت توجه ویژه به آنان و یک برنامه ریزی مسنجم و هدفمند شاهد افتخار آفرینی جوانان و ورزشکاران این استان در رشته پرورش اندام در سطح ملی و بین المللی خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه ایلام قطب ورزش‌های قدرتی در کشور است که با برگزاری کلاس آموزشی زمینه اعتلا این ورزش بطور قطع فراهم می‌شود افزود: مجموعه متولیان و دلسوزان ورزش پرورش اندام با همکاری و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان ایلام و با استفاده از ظرفیت خیرین و سازمان‌های مردم نهاد بستر‌های رشد این رشته ورزشی را فراهم کنند.

نصیر زاده ادامه داد: فدارسیون پرورش اندام آمادگی دارد در بحث توسعه زیرساخت‌ها و توسعه ورزش پرورش اندام کمک کند و اگر چنانچه در بحث زمین اگر اداره کل ورزش استان مساعدت کند تجهیزات را فدراسیون اهدا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به افرادی که امروز برای روسای هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان کاندید شدند، گفت: هر ورزشکاری که برای انتخابات هیات بدنسازی ورزشکاری کاندید می‌شود بطور قطع توانایی بالایی برای پیشرفت و توسعه این ورزش این استان دارد.

 در پایان رای گیری مجمع انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام از مجموع ۱۵ آرا ماخوذه، محسن پیری با هشت رای انتخاب و برای چهار سال دیگر بعنوان رییس هیات ابقا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات بین المللی پرورش اندام در ایلام برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..