تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاپ: صلیب پرچم نیست که آن را تکان دهید

به گزارش آکسیوس، پاپ اغلب بعد از این که سفرش در کشوری به پایان می‌رسد، عادت به انتقاد از آن کشور را دارد. صحبت‌هایش که در اسلواکی اتفاق افتاد، چند روز پس از سفرش به مجارستان، جایی که اکثر احزاب سیاسی صلیب را روی پرچمشان داشتند، منتشر شد.

وی افزود: صلیب همچون یک پرچم نیست که آن را تکان دهید، بلکه منبع پاکی برای شیوه‌ جدید زندگی است. یک مسیحی نباید هم‌نوع خویش را به چشم یک دشمن ببیند، بلکه همه‌ آن‌ها برادرها و خواهرهای یکدیگر هستند.

پاپ به این موضوع اشاره کرد که خیلی از مسیحیان صلیب را به همراه خود یا در منزل نگهداری می‌کنند فارغ از اینکه اعتقاد راسخی به حضرت مسیح داشته باشند. 

وی ادامه داد: ما نباید فقط به حضرت مسیح مصلوب شده نگاه کنیم، بلکه باید قلب و وجود خود را رو به آن حضرت باز کنیم. اجازه ندهیم صلیب به یک شی بدل شود که فقط حس تعلق به آن را در ما زنده کند، و یا حتی هرگز اجازه ندهیم صلیب به یک نماد سیاسی، مذهبی و اجتماعی محدود شود.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاپ: صلیب پرچم نیست که آن را تکان دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..