تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخترع مازندرانی نیازمند توجه بیشتر مسئولان

مصطفی طهماسبی مخترع دستگاه از بین بردن زباله های بیمارستانی نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

مخترع مازندرانی نیازمند توجه بیشتر مسئولانبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران،  مصطفی طهماسبی عضو انجمن مخترعین کشور دارنده چندین اختراع بین المللی از جمله پلمپ دیجیتال، دستگاه تصفیه آلاینده های صنعتی، هشدار دهنده پلیس راه و مهمترین آنها دستگاه از بین بردن زباله های بیمارستانی می باشد.

او با بیان اینکه در همه دنیا در خصوص زباله های بیمارستانی دچار مشکل هستند، گفت: این پروژه از کشورهای انگلستان و روسیه در مسابقات دارای مقام های برتر و تایید شده اند و از زمانی که این طرح مهم جهانی شده است مشکلات و گرفتاری های من هزار برابر شده است.

این مخترع مازندرانی معتقد است، مافیای زباله بسیار قدرتمندانه تر از مافیای مواد مخدر عمل کرده اند و با تهدید خانواده وی سعی در تصاحب این دستگاه با مبلغ ناچیز دارند.

طهماسبی تصریح کرد: برای این پروژه چند صد میلیاردی از کشورهای مختلف از جمله انگلستان دعوتنامه اقامت و ساخت داشته است.

او اینک از مسئولان وزارت بهداشت خواستار توجه جدی به این طرح است، طرحی که بگفته خودش تمامی زباله های بیمارستانی را با درجه حرارت بسیار بالا می سوزاند بدون اینکه هیچ عارضه زیست محیطی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخترع مازندرانی نیازمند توجه بیشتر مسئولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..