تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرفتن تست کرونا از ۲۰ درصد جمعیت شهرستان بردسکن

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: ازابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از ۲۰ درصد از جمعیت شهرستان بردسکن تست کرونا گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر محمد رضا رضا نژاد افزود: طی این مدت بیش از ۱۵ هزار نفر از افراد مشکوکگرفتن تست کرونا از ۲۰ درصد جمعیت شهرستان بردسکن با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان تست کرونا داده اند که بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ نفر آن‌ها مبتلا به کرونا بوده اند.

وی با بیان اینکه طی این مدت بیش از ۱۳۰ نفر براثر کرونا فوت کرده اند گفت: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی، درمانی و پرستاری بیش از ۹۰ درصد آن‌ها پس از دوره درمانی بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن افزود:تا کنون بیش از ۴۰ هزار دز انواع واکسن در این شهرستان تزریق شده است. وی ادامه داد:بر این اساس تاکنون بیش از ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال بردسکن، نوبت اول و ۲۵ درصد نیز هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرفتن تست کرونا از ۲۰ درصد جمعیت شهرستان بردسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..