تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلاک گذاری بیش از نیمی از تراکتورهای شهرستان بابل

از مجموع ۲۷۰۰ دستگاه تراکتور در شهرستان بابل هزار و پانصد دستگاه تاکنون پلاک گذای شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، معاون فنی حهاد کشاورزی بابل با بیان اینکه شهرستان بابل دو هزار و هفتصد دستگاه تراکتور دارد، گفت: تاکنون ۱۵۰۰ دستگاه تراکتور‌ پلاک گذاری شدند.

شهید پور افزود: هدف از پلاک گذاری ماشین‌های بخش کشاورزی را هویت دار کردن این ماشین‌ها دانست و گفت: سهمیه سوخت بر اساس سطح کشت از سوی شرکت پخش به ماشین آلات کشاورزی تعلق می‌گیرد.

او گفت: در حال حاضر در سامانه پلیس راهور بحث محدودیت سنی برای پلاک گذاری وجود ندارد و حتی تراکتور‌ها با ۴۰ سن هم پلاک گذاری می‌شوند.

معاون فنی جهادکشاورزی بابل با اشاره به اینکه در حال حاضر پلاک گذاری برای تراکتور‌ها و کمباین‌ها انجام می‌شود، افزود: پلیس راهور و جهاد کشاورزی آماده همکاری برای بازدید و انجام کار‌های پلاک گذاری هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلاک گذاری بیش از نیمی از تراکتورهای شهرستان بابل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..