تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین آب زمین های کشاورزی موقوفه امامزاده عبدالله بخش فندرسک علی آباد کتول

با حضور معاون اوقاف و امور خیریه کشور

زمینهای کشاورزی موقوفه امامزاده عبدالله بخش فندرسک علی آباد کتول آب دار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گلستان،این چاه که پس از ۳۰ سال بهره برداری سه سال پیش از مدار خارج شده بود با پیگیری هیئت امنای امامزاده عبدالله معصوم آباد فندرسک، همراهی مردم واداره اوقاف و امور خیریه احیا شد.

چاه جدید در مجاورت چاه قبلی به عمق ۲۰۰ متر با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیون تومان حفر شد و با خروجی ۶ اینچ آب برای استفاده ۶هکتار از درختان این امامزاده و ۳۰ هکتار زمین‌های تابعه به بهره برداری رسید.

در این مراسم دکتر هوشیار معاون مالی و پشتیبانی سازمان اوقاف کشور گفت از نخبگانی که دارای طرح تولیدی باشند با اعطای تسهیلات حمایت می کنیم.

وی در خصوص حمایت از بخش کشاورزی هم گفت در راستای احیا و یا احداث چاه های عمیق در زمین های کشاورزی هم اداره اوقاف تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می دهد و در مدت معین آن تسهیلات برگشت داده شود تا در جای دیگری استفاده شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین آب زمین های کشاورزی موقوفه امامزاده عبدالله بخش فندرسک علی آباد کتول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..