تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتاق بازرگانی کرمانشاه در جایگاه چهارمین اتاق برتر کشور

با انتشار نتایج ترازسنجی اتاق‌های بازرگانی سراسر ایران، اتاق کرمانشاه در جایگاه چهارم کشور بین ۳۴ اتاق بازرگانی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه، کرمانشاه پس از استان‌های تهران، کرمان اتاق بازرگانی کرمانشاه در جایگاه چهارمین اتاق برتر کشورو مشهد این جایگاه را در کشور کسب کرده است.

همچنین اتاق بازرگانی کرمانشاه در بین اتاق‌های منطقه دو کشور بر اساس GDP، با کسب درجه B در جایگاه نخست ایستاد.

این در حالی است که پیش از این و بر اساس ترازسنجی که سال ۱۳۹۶ انجام شد اتاق بازرگانی کرمانشاه درجه B و جایگاه ششم کشور را کسب کرده بود و اکنون شاهد ارتقا دو پله‌ای جایگاه اتاق کرمانشاه هستیم.

این ترازسنجی بر اساس بررسی پنج مولفه مهم حکمرانی، تأثیرگذاری بر سیاست‌ها، خدمات، عضویت و تنظیم گری صورت گرفته است که اتاق کرمانشاه در همه این موارد موفق بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتاق بازرگانی کرمانشاه در جایگاه چهارمین اتاق برتر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..