تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری برای تولید ۱۰ میلیون قطعه ماهی زینتی در اردبیل

استاندار اردبیل از آغاز سرمایه گذاری برای تولید ۱۰ میلیون قطعه ماهی زینتی در استان خبر داد.

سرمایه گذاری برای تولید ۱۰ میلیون قطعه ماهی زینتی در اردبیلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ بهنام جو در جلسه بررسی وضعیت سرمایه گذاری و تولید در حوزه شیلات استان گفت: در روند اجرای سرمایه گذاری‌های بزرگ نباید تعلل کرد و در این خصوص تمهیدات لازم برای اخذ مجوز‌های مرتبط در کمترین زمان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک و نیم میلیون قطعه ماهی زینتی به شیوه خانگی و سنتی در استان تولید می‌شود که با سرمایه گذاری در این حوزه ۱۰ میلیون قطعه ماهی زینتی به صورت تخصصی تولید خواهد شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تولید ماهیان زینتی به صورت تخصصی اولین بار در استان انجام می‌شود، افزود: این سرمایه گذاری در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و با اشتغالزایی ۴۰ نفر با همکاری بخش خصوصی اجرا می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری برای تولید ۱۰ میلیون قطعه ماهی زینتی در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..