تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه بسته تحولی مدرسه خوانا در ۴۸۰ مدرسه دوره ابتدایی کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: در راستای عملیاتی نمودن راهکار‌های سند تحول بنیادین توسعه بسته تحولی مدرسه خوانا در تعداد ۴۸۰ دوره اول و دوم دبستان در سال تحصیلی ۱۴۰۱/۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

عبدالهی افزود: بسته تحولی مدرسه خوانا به دنبال ارتقای کیفیت آموزش و پرورش دوره ابتدایی و استقرار تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است که شامل ارتقای مهارت‌های چهارگانه زبانی، گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن و آداب و مهارت‌های زندگی می‌باشد.

او ادامه داد: اجرای این طرح زمینه ایجاد تحول در نظام آموزشی را بر اساس چرخش‌های تحول آفرین سند تحول بنیادین فراهم می‌کند و گفتمان مهارت محور جایگزین گفتمان دانش محور شده و به دنبال تربیت دانش آموزانی با ادب، مسئولیت پذیر و دارای عزت نفس بالا می‌باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: منظور از مهارت خواندن در این طرح، روخوانی صرف نیست بلکه کسب مهارت درک مطلب و قدرت تفکر می‌باشد و منظور از مهارت نوشتن علاوه بر درست نویسی و رعایت نکات ادبی و نگارشی و پرورش قدرت تخیل دانش آموزان و نوشتن خلاقانه مدنظر می‌باشد.

عبدالهی ابراز امیدواری کرد که نتایج این طرح سبب بهبودی ارتقای مهارت‌های چهارگانه زبانی و مهارت‌های زندگی در دانش آموزان شود و جایگاه کشورمان در آزمون بین المللی سواد خواندن و نوشتن ارتقاء یابد و زمینه تقویت زبان ملی در مناطق دو زبانه و توسعه عدالت آموزشی و تربیتی را فراهم نماید.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه بسته تحولی مدرسه خوانا در ۴۸۰ مدرسه دوره ابتدایی کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..