تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت بیش از 70 نفر از &am

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طرح "ایران یاران جوان" در جمعیت هلال احمر با هدف مشارکت در طرح ملی واکسیناسیون کرونا اجرا گردیده است که این طرح جهادی در راستای انجام سریع واکسیناسیون با هماهنگی علوم پزشکی و مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کردستان از ۲۰ خرداد ماه آغاز شده است.

جلالی اظهار کرد: بیش از ۷۰ نفر از جوانان هلال احمر خانم و آقا در بخش‌های مختلف از جمله تزریق واکسن و ثبت اطلاعات افراد، در این طرح همکاری می‌کنند و تاکنون ۴۷ هزار و ۷۴۵ واکسن در این مدت در مراکز تزریق شده که جوانان همراه با کادر درمان همکاری داشته اند.

او افزود: داوطلبان با لباس هلال احمر در جلب اعتماد و افزایش روحیه مردم نقش مهمی ایفا می‌کنند و علاوه بر خدمات بهداشتی، نقش اطلاع رسانی را در زمینه پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برعهده داشته و موارد مهم را به عموم منتقل خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به وضعیت کرونا در استان در پیک پنجم، اذعان کرد: کشور ما تاکنون با بحران‌های زیادی مواجه بوده، اما هیچ کدام به اندازه بیماری کرونا بحران ساز نبوده است و امروزه که ویروس کرونا همه استان‌ها را به صورت یکسان در برگرفته، جهت کنترل و مبارزه با بحران کرونا عزم همگانی و مشارکت‌های داوطلبانه امری ضروری است.

جلالی تصریح کرد: با توجه به ضرورت پیشگیری از کرونا و حمایت همه جانبه از تیم‌های درمانی، هلال‌احمر همواره در همه عرصه‌ها پیشتاز خدمات رسانی داوطلبانه بوده و جهت خدمت رسانی به عموم گام‌های موثری برداشته است.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت بیش از 70 نفر از &am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..