تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل یک زن مطلقه ! / شوهرش زیبایی را برای خود می خواست! + عکس

مرد 30 ساله ای که همسر جوانش را پس از طلاق به قتل رسانده بود توسط پلیس آمریکا شناسایی و بازداشت شد . متهم در بازجویی به قتل و آزار های روحی قربانی اعتراف کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، گزارش پلیس محلی حاکی از آن است که متهم محکوم شده که پس از جدایی از همسرش بارها او را مورد آزار روحی قرار داده و حتی خودروی شخصی همسرش را ربوده و به او پس نداده است و او را تهدید کرده بود که در صورت اطلاع دادن به پلیس او را خواهد کشت اما قربانی قبل از مرگش به دوست صمیمی خود گفته بود که متهم او را آزار داده و علاوه بر شکنجه های روحی خودرویش را نیز ربوده است.

قتل پس از طلاق

سخنگوی پلیس عنوان کرد که در پی ناپدید شدن این زن جوان تحقیقات کارآگاهان آغاز و روشن شد که متهم در حین درگیری به سمت همسر سابقش تیراندازی کرده و او را به قتل رسانده است.

گفتنی است که این دو یک فرزند مشترک داشته که با توجه به مرگ مادر و زندانی شدن پدرش تحت حفاظت سازمان حمایت از کودکان قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل یک زن مطلقه ! / شوهرش زیبایی را برای خود می خواست! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..