تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح تروریستی برای هدف قراردادن زائران اربعین در بغداد خنثی شد

به گزارش بولتن نیوز، سازمان الحشد الشعبی عراق امروز سه شنبه از خنثی سازی طرحی تروریستی برای هدف قراردادن زائران اربعین حسینی در جنوب بغداد خبر داد.

این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد: در عملیات امنیتی دقیق و در یک کمین، معاونت اطلاعات الحشد الشعبی توانست طرحی تروریستی برای هدف قرار دادن زائران حسینی در جنوب بغداد را ناکام بگذارد.

در ادامه بیانیه الحشد الشعبی آمده است: معاونت اطلاعات الحشد الشعبی، یک باند تروریستی داعش که قصد هدف قراردادن زائران اربعین حسینی در بخش جنوب بغداد را داشتند، منهدم کرد.

نیروهای الحشد الشعبی مسئول اجرایی این باند در جنوب بغداد و مسئول واحدهای منطقه اللطیفیه را دستگیر کردند.

الحشد الشعبی همچنین اعلام کرد که این باند قصد انفجار دکل های برق در جنوب بغداد را نیز داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح تروریستی برای هدف قراردادن زائران اربعین در بغداد خنثی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..