تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز تدریجی آموزش حضوری در دانشگاه‌ها

به گزارش بولتن نیوز،دکتر علی خاکی صدیق درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: واکسیناسیون دانشجویان از آغاز این هفته به صورت گسترده شروع شده و با سرعت خوبی در حال انجام است. کاری که ما در وزارت علوم با هماهنگی با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام دادیم این بود که لیستی از تمام دانشجویانی که در دانشگاه‌های ما تحصیل می‌کنند به تفکیک استان و دانشگاه به این وزارتخانه ارسال کردیم.

وی ادامه داد: برای اعضای هیأت علمی و کارکنان در مرداد ماه این کار انجام و تمام شد. اگر هم تعدادی باقی مانده باشند، تعداد اندکی از همکاران هستند که آنها نیز واکسینه خواهند شد.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: وزارت بهداشت همان طور که اعلام شده بود از ابتدای این هفته واکسیناسیون دانشجویان را به صورت گسترده آغاز کرده است و روند واکسیناسیون با سرعت خوبی در کشور پیش می‌رود در مناطق و دانشگاه‌های مختلف این سرعت واکسیناسیون متفاوت است اکنون آمار دقیقی نداریم که بخواهم اعلام کنیم چون در وزارت بهداشت انجام می‌شود و ما فقط اسامی و کد ملی دانشجویان را ارسال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اما طبق صحبتی که با همکارانمان داشتیم امیدواریم روند واکسیناسیون مهر یا آبان به پایان برسد، برای شروع این ترم که در بسیاری از دانشگاه‌ها از هفته آینده آغاز خواهد شد، آموزش به صورت مجازی خواهد بود.

وی ادامه داد: اما همین طور که جلو می‌رویم و دانشجویان واکسینه می‌شوند، دانشگاه‌ها براساس امکانات زیرساختی مثل خوابگاه‌ها و مسائل رفاهی، برنامه ریزی کرده‌اند که به تدریج آموزش حضوری را شروع کنند این ممکن است در دانشگاهی برای دانشجویان کارشناسی ارشد اواسط یا اواخر همین ترم محقق شود و ممکن است در دانشگاهی موکول شود به ترم بهمن ماه و از ترم دوم آموزش حضوری شروع شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر خاکی صدیق درباره اینترنت رایگان نیز گفت: در حال رایزنی با وزارت ارتباطات، برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویان هستیم. اینترنت رایگان در سه ترم گذاشته داشتیم و امیدواریم برای ترم پیش رو نیز این امر محقق شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز تدریجی آموزش حضوری در دانشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..