تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به پذیرش مددجویان جدید در ایام کرونا

با انجام تدابیر ویژه و در ایامی که کرونا همچنان در جامعه فراگیر است، پذیرش مددجویان جدید در برنامه کاری مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در طول ماه های گذشته و اخیر که بیماری کرونا همچنان یکه تازی می کند، پذیرش مددجویان جدید از چرخه برنامه های مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک جدا نشده است.

معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی آسایشگاه، با بیان اینکه همواره به فکر نیازمندان جامعه هستیم ، گفت : در ماه های سخت شیوع بیماری کرونا نه تنها مشکلات مردم کم نشده ، بلکه تعداد درخواست های متعدد به ما می گوید باید در کمک به بیماران و سالمندانی که در منازلشان دارای مشکلات مختلف هستند , دقت و سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

وی با ذکر این نکته که پذیرش مددجویان جدید در این شرایط تابع مقررات خاصی است، اظهار داشت : ارزیابی های اولیه جهت اولویت بندی مددجویان همچنان به قوت خود باقیست، با این تفاوت که در روز ارزیابی از مراجعه کنندگان تست کرونا گرفته می شود تا با خیالی آسوده به ادامه مراحل پذیرش اقدام نماییم.

جعفری راد افزود : فاصله ارزیابی تا پذیرش مددجویانی که پاسخ تست کرونا آنان منفی اعلام شده، به ۴ روز کاهش یافته، در طول مدت یاد شده به خانواده ها آموزش های لازم جهت نگهداری از سالمندان خود در منازل داده می شود.

وی در ادامه تصریح کرد : پس از بستری مددجویان جدید، تا دوهفته اقامت در بخش قرنطینه برای آنان در نظر گرفته‌ می شود و پس از انجام تست مجدد کرونا و اطمینان خاطر از عدم ابتلا به بیماری، به بخش های مختلف نگهداری سپرده می شوند.

مدیر امور اجتماعی آسایشگاه در پایان تأکید کرد : آن دست از مراجعه کنندگانی که تست کرونا آنان مثبت اعلام می شود، پس از ارائه آموزشهای لازم توسط کارشناسان بهداشت به خانواده ها جهت نگهداری و درمان عزیزان خود، فرصت دوهفته ای برای مراجعه بعدی تعیین تا خدای ناکرده هیچ گونه آلودگی وارد آسایشگاه نشود، همچنین آن دسته از بیمارانی که با دستور قضایی به کهریزک معرفی می شوند، در شرایط خاص نگهداری شده تا اطمینان کامل از سلامتی آنان حاصل گردد.

نگاهی به پذیرش مددجویان جدید در ایام کرونا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به پذیرش مددجویان جدید در ایام کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..