تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اجرای طرح تست، بازرسی کنترل لوازم اندازه گیری بیش از 260 هزار مشترک در استان گیلان

به گزارش رکنا از رشت،هنرمند گفت: در سال 1399 و به همت کارکنان شرکت توزیع برق گیلان و  با ظرفیت نیروی پیمانکار، 260211 دستگاه لوازم اندازه گیری مورد تست و بازرسی قرار گرفت که از این تعداد 2069 مورد دستکاری کنتور کشف و پس از جمع آوری ، اصلاح و معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی نسب به برآورد خسارت وارد شده اقدام شد و 22129 میلیون ریال خسارت از متخلفان دریافت و قریب به 12 میلیون کیلوواتساعت انرژی ثبت نشده در سیستم بیلینگ کارسازی شد.

وی ضمن اشاره به اینکه این بازرسی ها موجب جلوگیری از تضییع حقوق سایر مشترکین می شود، افزود: از ابتدای سالجاری نیز تا کنون 38209 دستگاه لوازم اندازه گیری کنترل شده است که تعداد 792 مورد تخلف و دستکاری مورد کشف قرار گرفت و تاکنون 7988 میلیون ریال جریمه برای متخلفان صادر و از هدررفت بیش از 412 هزار کیلوواتساعت انرژی جلوگیری شد.

هنرمند خاطرنشان کرد: برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خصوص تست، بازرسی و کنترل مضاعف لوازم اندازه گیری و پایش مصرف مشترکین در سال جاری بیش از 350 هزار مشترک هدف گذاری شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان عنوان کرد: در سال گذشته ، 742 دستگاه کنتور هوشمند قابل قطع از راه دور در سطح استان نصب شد که این موضوع یکی از عوامل موثر گذر از پیک تابستان بوده و گفتنی است برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای سال 1400، نصب 2000 دستگاه کنتور هوشمند می باشد.

هنرمند تصریح کرد : همچنین با تلاش همکاران این شرکت بیش از 5000 دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان گیلان شناسایی و  با هماهنگی نهادهای ذی ربط جمع آوری شده اند و بالغ بر 43 میلیارد تومان خسارت به شبکه های توزیع برق وارد کرده است.

وی اضافه کرد: به منظور محاسبه تلفات انرژی الکتریکی، طرح قرائت همزمان مشترکان با نصب کنتور هوشمند روی 18 فیدر توزیع برق استان گیلان به اجرا درآمده است.

هنرمند در انتها گفت : تست و بازرسی انشعاب های برق، اجرای طرح  تست و بازرسی در راستای کشف انشعاب های غیرمجاز، افزایش سطح هوشمندسازی شبکه با توسعه کنتورهای هوشمند، توسعه کنتورهای مرجع، هوشمندسازی چاه های کشاورزی برای مشارکت در طرح های مدیریت مصرف و همچنین توسعه نرم افزارهای اندرویدی در حوزه تست و بازرسی لوازم اندازه گیری، از جمله برنامه های در دست اقدام برای سال جاری در راستای ارایه هرچه بهتر خدمات به هم استانی های عزیز خواهد بود.

رشت/مرجان گودرزی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اجرای طرح تست، بازرسی کنترل لوازم اندازه گیری بیش از 260 هزار مشترک در استان گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..