تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال گرگانی‌ها، دلیل کمبود واکسن برکت/ واکسن برکت فردا در مراکز واکسیناسیون گلستان

ساعت: 14:20 منتشر شده در مورخ: 1400/06/23 شناسه خبر: 1768237

مدیر گروه بیماریهای واگیر و غیر واگیر علوم پزشکی گلستان:

باقری گفت: به دلیل استقبال زیاد مردم استان گلستان به ویژه شهر گرگان با کمبود در میزان واکسن کرونا رو به رو به رو شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما، علی باقری به گلستان ما در خصوص گلایه مردم از کمبود واکسن برکت در برخی از شهرهای استان گلستان گفت: این مشکل در چند روز گذشته به وجود آمده که امروز با ورود محموله جدید از فردا این مشکل برطرف می شود.

مدیر گروه بیماریهای واگیر و غیر واگیر دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: به دلیل استقبال زیاد مردم استان گلستان به ویژه شهر گرگان با کمبود در میزان واکسن کرونا رو به رو به رو شدیم.

باقری تاکید کرد: علت اینکه چرا به این میزان در روزهای گذشته واکسن برکت مورد استقبال مردم گرگان قرار گرفته مشخص نیست و باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی یادآور شد: براساس آخرین آمار که در اختیار داریم تا شب گذشته 871 هزار و 843 دز واکسن در استان گلستان تزریق شد و امیدواریم که با افزایش میزان واکسیناسیون در روز آینده از مرز یک میلیون دز واکسن عبور کنیم.

این مقام مسئول متذکر شد: از این میزان 559 هزار و 873 دوز  نخست واکسن کرونا را در استان گلستان دریافت کردند.

باقری تاکید کرد: همچنین 121 هزار و 873 دز برکت در استان گلستان تاکنون تزریق شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال گرگانی‌ها، دلیل کمبود واکسن برکت/ واکسن برکت فردا در مراکز واکسیناسیون گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..