تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی سامانه ثب&#157

سلامت نیوز: سن واکسیناسیون در کشور ۳ سال کاهش یافت و سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام متولدین ۱۳۵۸ و ماقبل بروز رسانی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سن واکسیناسیون در کشور ۳ سال کاهش یافت و سامانه salamat.gov.ir بروز رسانی شد.

بر این اساس متولدین ۱۳۵۸و ماقبل می‌توانند برای ثبت نام واکسن کرونا از طریق سایت مذکور اقدام کنند.

از هم‌اکنون تمامی افراد ۴۲ سال به بالا (متولدین ۱۳۵۸ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خودشان انتخاب کنند. برای این کار، نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

هم‌چنین افراد ۳۲ تا ۴۱ سال (متولدین ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۸) که ساکن استانهای آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، قم و هرمزگان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام کنند

واجدین شرایط با مراجعه به سایت salamat.gov.ir و ثبت کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

همچنین تمامی افرادی که قبلا در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده ولی به هر دلیل هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند می‌توانند دوباره ثبت‌نام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی سامانه ثب&#157»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..