تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت روز بهورز در شاهرود/فعالیت ۱۰۲ نفر در شرق استان سمنان

شاهرود_مدیر مرکز آموزش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ۱۰۲ بهورز شامل ۴۷ نفر آقا و ۵۵ نفر خانم در سطح خانه‌های بهداشت فعالیت دارند.

بزرگداشت روز بهورز در شاهرود/فعالیت ۱۰۲ نفر در شرق استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، مراسم گرامیداشت روز بهورز با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، معاونین فنی و اجرایی، مدیر مرکز آموزش بهورزی و بهورزان منتخب دانشگاهی در سالن شماره یک معاونت بهداشتی این دانش به صورت مجازی برگزارشد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این مراسم ضمن تبریک روز بهورز، به اهمیت جایگاه و نقش بهورزان در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه به خصوص در مناطق محروم اشاره نمود
رضا بینش با بیان این مطلب که روز دوازدهم شهریور ماه، مصادف با افتتاح اولین خانه بهداشت درسراسر کشور است بعنوان " روز بهورز " نامگذاری شده است جا دارد از خدمات بهورزان که به عنوان پیشگامان عرصه سلامت است تقدیر و تشکر نماییم
مدیر مرکز آموزش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این مراسم گفت: اگر امروز شبکه گسترده بهداشتی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق دور افتاده ایران، در بالاترین سطوح سازمان جهانی بهداشت، مورد تقدیر قرار می‌گیرد، به یقین حاصل تلاش و زحمت عزیزان بهورزمی باشد.
مرضیه رضائی تصریح کرد: در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ۱۰۲ بهورز شامل ۴۷ نفر آقا و ۵۵ نفر خانم در سطح خانه‌های بهداشت که محیطی‌ترین سطح ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها می‌باشد به ارائه خدمات می‌پردازند و در حال حاضر دوره بیستم آموزش بهورزان (دیپلم و فوق دیپلم) در مر کز آموزش بهورزی در حال برگزاری است.
او خاطرنشان کرد: در زمان شیوع اپیدمی کرونا، بهورزان در شناسایی و بیماریابی، ارجاع بیماران و نکات پیشگیری و واکسیناسیون خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه داده‌اند.
رضایی افزود: سرکشی و بازدید مستمر از محیط‌ها و اماکن، ارائه مراقبت برای مادران باردار، واکسیناسیون، شناسایی بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، بهداشت مدارس، بهداشت دهان و دندان، ارائه خدمات در منزل و... از جمله اقدامات بهورزان می‌باشد.
مدیر مرکز آموزش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن پخش کلیپی از فعالیت‌های بهورزان عزیزتحت پوشش دانشگاه، گزارشی از فعالیت‌های مرکز آموزش بهورزی و باز آموزی برنامه‌های سلامت ارائه نمود.
گفتنی است در این مراسم از ۱۰ بهورز نمونه درون دانشگاهی و همچنین یک مربی و بهورز نمونه کشوری با اهدای لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر گردید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت روز بهورز در شاهرود/فعالیت ۱۰۲ نفر در شرق استان سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..