تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Sky Raptor 1.6.4 – بازی آرکید مهیج “شکارچی آسمان” اندروید + مود

Sky Raptor: Space Shooter – Alien Galaxy Attack v1.6.4 + Mod – بازی آرکید بسیار سرگرم کننده “شکارچی آسمان” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا، الماس و انرژی بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Sky Raptor: Space Shooter – Alien Galaxy Attack – شکارچی آسمان: شوتر فضایی – تهاجم بیگانگان کهکشان عنوانی از یک بازی آرکید و سرگرم کننده دیگر از دسته بازی های کلاسیک و رتروی Shoot’em up و Galaxy Shooter است که به شکل رایگان از سوی استودیوی سنگاپوری OneSoft Global برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. فارسروید به عنوان اولین سایت ایرانی یک بار دیگر یکی دیگر از بازی های این استودیو را تدارک دیده و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده برای دانلود ارائه کرده است. استودیوی OneSoft بدون شک قوی ترین و فعال ترین استودیو در زمینه ساخت بازی های سبک Shoot’em up و آرکید است و تا کنون ده ها بازی مختلف در همین یک سبک منتشر کرده که در نگاه اول شاید نتوانید تفاوت آن ها را متوجه شوید اما هر کدام به نوبه خود ویژگی های خاصی دارند. بعضی از این بازی ها که پیش تر در فارسروید معرفی شده بودند عبارت اند از Galaxy Invaders: Alien Shooter ، Space Shooter : Galaxy Shooting ، Galaxy Attack: Alien Shooter ، Falcon Squad – Classic Shoot ’em up که با کلیک روی نام هرکدام قادر هستید تا به صفحه مربوط به همان بازی مراجعه کرده و مثل همین بازی، به راحتی آخرین نسخه آن ها را به شکل معمولی و مود شده دریافت کنید.

Sky Raptor: Space Shooter - Alien Galaxy Attack

در بازی Sky Raptor: Space Shooter – Alien Galaxy Attack درست مثل تمام عناوین مشابه که توسط همین توسعه دهنده عرضه شده بودند، شما به یک جنگ تمام عیار در کهکشان می روید. جایی که دشمنان شما که بیگانگانی از کهکشان های دیگر هستند، با هجوم به کهکشان شما قصد نابود کردن سیارات آن را دارند و می خواهند که کهکشان شما را نیز تصاحب کنند. اگرچه که تهاجم این موجودات بیگانه تخریب های بسیاری به جای گذاشت و خیلی از سیاره های سیاره به مرز نابودی کشیده شد اما درست در زمانی که همه چیز در حال نابودی بود، یک قهرمان افسانه ای به پا می خیزد و سوار بر سفینه جنگی مخصوص و مجهز خود به سراغ نبرد با دشمنان می رود. شما در نقش خلبان این سفینه هستید و مأموریت شما حمله به سمت دشمنان و نابود کردن آن ها یکی پس از دیگری است! در Sky Raptor: Space Shooter – Alien Galaxy Attack شما به صورت خودکار به سمت جلو و به سمت مرکز فرماندهی دشمن با سرعت حرکت می کنید و از طرف مقابل دشمنان شما در قالب نیروهایی عظیم از ارتش هایی چند هزار نفره نیز به سمت شما آمده و به شما شلیک می کنند. وظیفه شما جاخالی دادن از شلیک دشمنان و تیراندازی به سمت آن ها است. در Sky Raptor: Space Shooter – Alien Galaxy Attack امکان خرید آیتم های گوناگون از جمله سفینه های بهتر، سلاح های متفاوت و … وجود دارد. شما همچنین می توانید به ارتقاء سلاح ها و بخش های دیگر بپردازید و مراحل بعدی را با قدرت بیشتری دنبال کنید چرا که هر چه شما بیشتر در بازی پیشروی کنید، دشمنان شما نیز سرسخت تر می شوند. قسمت مهمی از بازی نبردهای حساس و چالش برانگیز با رئیس های غول آسا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سبک و سیاق بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی بازی را ببینید و سپس در صورت تمایل از دانلود باکس فارسروید آخرین نسخه این بازی را به شکل رایگان در دو نسخه معمولی و مود دریافت کنید.

تغییرات نسخه 1.6.4 تغییراتی در دسترس نیست

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Sky Raptor 1.6.4 – بازی آرکید مهیج “شکارچی آسمان” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..