تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیو / دبیر کمیته علمی ستاد ملی کرونا، مردم را توصیه به «طب سنتی» برای درمان کرونا کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عاطفه عابدینی دبیر کمیته علمی ستاد کرونا، مردم را توصیه به «طب سنتی» برای درمان ویروس می کند. او می گوید به زودی دستورالعمل هایی برای به کارگیری طب سنتی در درمان کرونا ابلاغ خواهد شد.

عاطفه عابدینی دبیر کمیته علمی کشوری کرونا در اخبار شبکه یک اظهار کرد: امروزه در بخش طب ایرانی و سنتی در موضوعات زنان، کودکان، باز توانی و واکسن دستورالعمل هایی را تدوین و به مراکز درمانی ابلاغ کرده ایم.

او ادامه داد: لزوم به کارگیری طب سنتی یا ایرانی و داروهای گیاهی برای درمان تکمیلی در بیماری کووید ۱۹ حس می‌شد و در همه جهان از دارو‌های گیاهی به عنوان دارو‌های کمکی در پیشگیری یا درمان، استفاده می‌شود.

 عابدینی اضافه کرد: با مطالعه طرح‌های مختلف ایران و دیگر کشور‌ها و استخراج مطالب علمی و همکاری داروسازان بالینی ایرانی، متخصصان طب ایرانی و متخصصان بالینی، دستورالعملی را تدوین کردیم و مانند بقیه دستورالعمل‌های کمیته علمی، خواستیم به مراکز درمانی ابلاغ شود که به زودی این کار، انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیو / دبیر کمیته علمی ستاد ملی کرونا، مردم را توصیه به «طب سنتی» برای درمان کرونا کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..